Follow Us :

Πως να αντιμετωπίσετε αποτελεσματικά τις εμβοές

Follow us:

+100%-

Περίπου το 20% των ασθενών με εμβοές βρίσκουν τα συμπτώματα ανυπόφορα. Το πρώτο βήμα προς την ανακούφιση είναι να αλλάξετε τον τρόπο που σκέφτεστε τις εμβοές. Μπορεί να μην σας αφήνουν να κοιμηθείτε το βράδυ με αποτέλεσμα να αισθάνεστε κουρασμένοι κατά την διάρκεια της ημέρας. Μπορεί επίσης να σας προκαλούν άγχος και εκνευρισμό με αποτέλεσμα να αποφεύγετε τις κοινωνικές συναναστροφές. Η συμφιλίωση με τις εμβοές είναι μία διαδικασία πολύ χρήσιμη και απαραίτητη για να μπορέσετε να τις ξεπεράσετε.
Μερικές ωφέλιμες συμβουλές:

  • Προσπαθήστε να λαμβάνετε περισσότερα ηχητικά ερεθίσματα. Αρχίστε να ακούτε συνειδητά τον κόσμο γύρω σας. Όσο περισσότερο προσπαθείτε να ακούτε διαφορετικούς ήχους, τόσο λιγότερο θα εστιάζετε στις εμβοές.
  • Προσπαθήστε να αθλείστε. Ακόμα και αν οι εμβοές σας φαίνονται πιο δυνατές όταν ασκείστε, δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας.
  • Αποφύγετε τη σιωπή. Ο μεγαλύτερος εχθρός των εμβοών είναι ο θόρυβος. Όταν είστε μόνος/μόνη μπορείτε να ακούτε τη μουσική που σας ευχαριστεί ή να βλέπετε τηλεόραση. Ελαττώνοντας το χρόνο που περνάτε στην απόλυτη ησυχία, δεν αφήνετε τις εμβοές να κυριαρχήσουν.
  • Ο επαρκής και βαθύς ύπνος ξεκουράζει και τονώνει τον οργανισμό. Πολλοί παράγοντες όπως φαγητό, ποτό και επίπεδα δραστηριότητας επηρεάζουν τον ύπνο, γι αυτό πειραματιστείτε και δείτε τι λειτουργεί καλύτερα σε εσάς.
  • Περιορίστε τη κατανάλωση, αλατιού, αλκοόλ και προϊόντων καπνού. Μπορεί να επιδεινώσουν τις εμβοές που σχετίζονται με τη ροή του αίματος.
  • Ψευδάργυρος. Συχνά σε ασθενείς που πάσχουν από εμβοές, βρίσκεται χαμηλό το επίπεδο Ψευδαργύρου στο αίμα, η λήψη συμπληρώματος ψευδαργύρου σε αυτούς τους ασθενείς θα έχει ευεργετική επίδραση. Η λήψη Μαγνησίου και βιταμίνης Β μπορεί να βοηθήσουν επίσης στη μείωση της έντασης των εμβοών.
  • Ginkgo Biloba. Είναι ένα φυτικό συμπλήρωμα που έχει ευεργετική δράση στη ροή του αίματος. Μειώνοντας την αρτηριακή πίεση μπορεί να βοηθήσει στη μείωση των εμβοών.
  • Μην απομονώνεστε. Περάστε χρόνο με αγαπημένα πρόσωπα και κάντε τις δραστηριότητες που σας ευχαριστούν. Η αισιοδοξία και η θετική διάθεση δεν αφήνουν τις εμβοές να έχουν τον έλεγχο της ζωής σας.

 

Αν η ενίσχυση των ήχων του περιβάλλοντος και η χαλάρωση δεν επαρκούν, υπάρχουν και άλλες θεραπευτικές επιλογές.

blog

σχετικά άρθρα

Οι διαφορές μεταξύ της αποφρακτικής υπνικής άπνοιας και την κεντρικής υπνικής άπνοιας

Ο τρόπος που αναπνέουμε είναι αναμφίβολα ένα από τα πολλά στοιχεία που συμβάλλουν σε έναν ξεκούραστο νυχτερινό ύπνο. Ένα από τα προβλήματα ύπνου που επηρεάζουν

διαβάστε περισσότερα »

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, παρέχετε την άδειά σας για χρήση των cookies. Μάθετε περισσότερα

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα χρησιμοποιούν την επιλογή «Επιτρέπεται η συλλογή cookies" για την εξασφάλιση όσο είναι δυνατόν καλύτερης εμπειρίας περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα, χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή να κάνετε κλικ στο παρακάτω κουμπί "Αποδοχή", τότε θεωρείται πως συμφωνείτε με αυτές.

Κλείσιμο